Nowe sprężynki (BF) założone. Ciekawe, na jak długo wystarczą. Auto zauważalnie wyższe.
[O2] Problem z tylnym zawieszeniem Octavia II FL, sprężyny
Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
-
obrus mi wytrzymały aż dwa tygodnie...Zamieszczone przez obrusNowe sprężynki (BF) założone. Ciekawe, na jak długo wystarczą. Auto zauważalnie wyższe.
[ Dodano: Pią 31 Sie, 12 20:59 ]
fresh życzę Ci tego ale znając SAP to pewnie spier....ą i będziesz musiał jechać drugi raz tak jak ja.Zamieszczone przez FRESHMam nadzieje że zostaną wymienione na właściwe
Komentarz
-
-
ja jadę w środę na pomiary sam gdy mierzłem to przód książkowy a tył 36,2 mm
mam tylko pytanie bo w jednym serwisie powiedziano mi ze ma być pełny zbiornik paliwa i zbiornik gazu a w serwisie który możne dokonać wymiany bezpłatnie(czyli tam gdzie kupiłem) powiedziano ze tylko zbiornik paliwa i kto tu ma racje?
[ Dodano: Nie 02 Wrz, 12 09:45 ]
mam pytanko czy wam tez sie pomarszczyl boczek fotela kierowcy?
[ Dodano: Nie 02 Wrz, 12 09:47 ]
aso twierdzi ze nie umiem wsiadać do samochodu auto ma przejechane 12000km i ma 9 miesięcy a jak będzie wyglądać po gwarancji której mam 4 lata bo mi dołożyli za fri 2 lata
Komentarz
-
-
Otrzymałem e-maila z SAP
cyt. "Szanowny Panie.
Pragniemy Pana poinformować, że nowe/inne sprężyny są w drodze do serwisu w Lublinie.
Volkswagen Group Polska Sp. z o.o., w imieniu przedstawicieli Autoryzowanego Partnera Serwisowego Soda Auto przeprasza Pana za powstałe utrudnienia i niedogodności.
Prosimy oczekiwać kontaktu tel. ze strony personelu serwisu w Lublinie.
Z wyrazami szacunku,
Zespół ©koda INFO"
Czyli pierwotnie wysłane do ASO sprężyny BD (1xbiała 1xżółta), które miały być montowane dzisiaj zastąpią nowe BF (1xbiała 3xżółta).
A swoją drogą...zastanawia mnie pomyślunek osoby, która zamawiała te sprężyny - zamówili takie same jakie są w samochodzie :niewiem .
[ Dodano: Pon 03 Wrz, 12 07:58 ]
ASO, w którym miałem pomiar podała informację, że oba zbiorniuki (LPG i PB) winny być na full.Zamieszczone przez jaro2341ja jadę w środę na pomiary sam gdy mierzłem to przód książkowy a tył 36,2 mm
mam tylko pytanie bo w jednym serwisie powiedziano mi ze ma być pełny zbiornik paliwa i zbiornik gazu a w serwisie który możne dokonać wymiany bezpłatnie(czyli tam gdzie kupiłem) powiedziano ze tylko zbiornik paliwa i kto tu ma racje?
"Brakujące litry" dociążają np. bańkami z wodą.
Ale z tego co się naczytałem to, co ASO to obyczaj... niestety.
Najśmieszniejsze jest to, że ASO w któym kupiłem auto zażyczyło sobie kasy za wymianę, a inne (w tym samym mieście) wszystko robi w ramach gwarancji.
Gdyby również i w tym zażyczyli sobie kasy za wymianę z pewnością sprawa oparłaby się o SAP z żądaniem wymiany w ramach gwarancji. Udało się za free więc już niczego do nich nie pisałem.
Na pewno nie można im (ASO/SAP) odpuszczać
" Co Pan zrobisz?...Nic Pan nie zrobisz !"
Pzdr.
- 1.6 MPI
Komentarz
-
-
Choć nie mam LPG to jednak mój samochód, mam wrażenie, lekko przysiadł...
Ostatnio z racji przygody z wkrętem do drewna w oponie (niedaleko OBI :| ) postanowiłem doposażyć swoją furmankę w koło zapasowe... Nabyłem sobie lewarek z kluczem w stylowym styropianku oraz stalową felgę 6"x15"....
Dzisiaj zmierzyłem rano w pracy w parkingu podziemnym prześwit od środka koła do brzegu błotnika i wyszło ~370mm
Powiedzcie mi, jeśli macie jakieś doświadczenia, czy jeśli wybiorę się do ASO to koło zapasowe i mata gumowa w bagażniku będzie powodem standardowych wykrętów?
Ile właściwie powinno być prześwitu? Przewertowałem temat ale nie mogłem trafić na takie info.
Komentarz
-
-
Mam nadzieję, że tył się podniesie. Gwarancji mam jeszcze ponad rok więc będę czujny w tej kwestii. Jakby co wale z powrotem do ASO.Zamieszczone przez PPrzemekTatra, nie chce Cię martwić, ale ja też miałem BF i mi siadły.
Teraz mam wspomagające i jest dobrze. Po wakacjach tył nie siadł.
Również auto mocno obciążone nie siada tak bardzo i się lepiej prowadzi, niż na BF.
Z postów zamieszczonych w tym wątku wynika, że dopiero min. BF + wsmogające = OK.
" Co Pan zrobisz?...Nic Pan nie zrobisz !"
Pzdr.
- 1.6 MPI
Komentarz
-
-
- ja koło + wykładzinę miałem w bagażniku i nikt nic nie marudził,Zamieszczone przez iFim
Powiedzcie mi, jeśli macie jakieś doświadczenia, czy jeśli wybiorę się do ASO to koło zapasowe i mata gumowa w bagażniku będzie powodem standardowych wykrętów?
Ile właściwie powinno być prześwitu? Przewertowałem temat ale nie mogłem trafić na takie info.
- miałem w środku fotelik dziecięcy i też nikt nic nie marudził abym go wyciągał.
Informacja o prześwitach strona 5 i okolice:
zawieszenie tył standard, wysokość stała( środek nadkola do środka koła w linii pionowej) :
398mm +- 10mm do 12.05r
394mm +- 10mm od 01.06r
" Co Pan zrobisz?...Nic Pan nie zrobisz !"
Pzdr.
- 1.6 MPI
Komentarz
-
-
Maicroft, Tatra, Dzięki za pomoc... uderzę najpierw do bliższego mi geograficznie ASO... jeśli zaczną kręcić to ich skarcę i napiszę do SAP albo raczej VP :P Niech się układają między sobą... Jak to nic nie da to dopiero pojadę do tego gdzie samochód nabyłem...
25mm niżej... czyli ogólnie mogę zakładać sprężyny -30mm i wyjdzie na to samo :PZamieszczone przez Tatra394mm +- 10mm od 01.06r
Komentarz
-
-
Popatrzyłem z ciekawości na ogłoszenia sprzedaży na pewnym niemieckim portalu ogłoszeniowym
i tak na oko, na wszystkich zdjęciach samochody stały wysoko z tyłu... Patrzyłem na 1.4 TSI z przebiegami od 50 do 100 kkm...
Nic, w piątek mam wizytę w ASO, zobaczymy co mi powiedzą... Może za dużo wosku na lakierze i dociąża :P
Komentarz
-
-
Tatra wcale nie prawda... Ja mam założone 1xkropka biała + wspomagające i też jest OK. Ja miałem wymienione na BF ale reklamowałem je po dwóch tygodniach i po tej reklamacji SAP nakazał założyć spowrtem te które miałem wcześniej czyli 1 x kropka biała + wspomagające. Po takiej operacji mój szkodnik na full bakach ma 390mm.Zamieszczone przez TatraZ postów zamieszczonych w tym wątku wynika, że dopiero min. BF + wsmogające = OK.
Komentarz
-
-
termin886 no to tylko trzeba się cieszyć, że jest OK.Zamieszczone przez termit886Ja mam założone 1xkropka biała + wspomagające i też jest OK.
Wczoraj byłem na wymianie sprężyn. Poprosiłem, że chciałbym zobaczyć pomiar po wymianie. Wynik pomiaru w serwisie ponad 390 :lol: , więc myślę "lux-malina"
Wracam do domu i dokonuję pomiaru raz jeszcze, wynik ....383 mm :cry:
Myślę, że pomiar w ASO dokonany był bez uprzedniego przejechania kilku metrów, (wiedzą co robią przebiegłe bestie :wink: ). Tym sposobem wynik był na ich korzyść.
Myślę, że pojeżdżę trochę, niech się sprężynki bardziej "uklepią" i wracam do ASO na poprawkę/dokładkę. W listopadzie mam przegląd gwarancyjny więc będzie okazja do zwierzeń, chyba, że będzie bardzo padaczka to pojadę wcześniej.
Różnica jazdy po wymianie jest baaaardzo duża. Samochód nie lata na dołkach jak parówka na talerzu. Pewniej trzyma się drogi oraz lepiej wyłapuje nierówności.
Moje odczucia: czuję niedosyt bo wiem, że jeszcze to nie to i sprawa będzie wymagać kolejnej wizyty. Pewnie skończy się na sprężynach wspomagających.
Spodziewałem się wyniku w okolicach 390 mm (realnego).
" Co Pan zrobisz?...Nic Pan nie zrobisz !"
Pzdr.
- 1.6 MPI
Komentarz
-
Komentarz